Examensarbetet

Det går sakta framåt med mitt examensarbete mellan tandfixandet :)
Igår så hade jag t.ex. utbyte med min kritiska vän.

Ja, igår så utbytte vi intron med varandra och kom med förslag till förbättringar och så. Det gick bra och min kritiska vän är bra ;) Jag skickade även in mitt intro till min handledare idag för granskning så får vi se vad hon säger om det. Hon har dock redan sett det tidigare i nästan samma utformning.

Just nu anser jag mig ganska färdig med resultatdelen. Jag har tilldelat den max 11 sidor och jag har nu skrivit 10 ½ sida. Jag läste igenom allt och korrigerade förut idag och har sedan lagt till lite till och står som sagt med 10 ½ sida just nu. Det innebär att jag får 1 sida till Abstractet och 5 sidor till Diskussionen samt totalt 6 sidor till administrativt såsom försidor, baksida, innehållsförteckning och källförteckning.
Jag ska dock läsa igenom den igen imorgon och se hur det ser ut i sin helhet efter att jag lagt till lite saker.

Det får dock vara mitt arbete för idag, för snart ska familjen iväg på Lennie Skifs - Still crazy på Tyrol som pappa fick i födelsedagspresent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0