Examensarbetet

Det går bra med examensarbetet tycker jag :)
Nästan lite för bra...

... För jag är redan uppe i 21 sidor >.< och maxantalet är 25 ^^ Det känns som om jag kommer få korta ner när jag är klar ;) Jag kan såklart ändra lite radavstånd och få ner det lite på så sätt samt att jag har lite grejer uppstaplade i dokumentet som ska ändras sedan, men ändå ^^
Än så länge har jag använt mig av 17 källor.

Jag har än så länge skrivit:
Introduktion
  • Inledning
  • Bakgrund
  • Syfte & frågeställningar
  • Material & Metod
Litteraturgenomgång
  • Sårläkning - Sekundär sårläkning, reparering/regenerering, läkningens 3 faser
  • Vad vakuumassisterad såbehandling är - Historia, hur man kopplar på det
  • Fysiologin bakom det - Lite fördelar, lite nackdelar, lite hygienaspekter, ett intro på djuromvårdnadsaspektsdelen, lite indikationer, lite kontraindikationer m.m. men här ska det in mer.

Sedan är det även Abstract och diskussionsdel som ska in på de där 25 sidorna samt ett eventuellt "tack"...

 

Haha ^^ Men det går ju alltid att välja bort lite och korta ner det redan skrivna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0