Förmiddagens arbete

Då har man både varit till skolan och tillbaka hem :)
Det blev en snabbvisit i skolan här på förmiddagen.

Först så hade vi PBL-möte vid 9.00 men eftersom vi inte skulle få något nytt fall så tog det inte så lång tid då vi bara behövde avsluta det tidigare fallet.
Sedan, efter det, hade min studiegrupp i examensarbeteskursen möte :) Vi diskuterade lite kring arbetsplaner, arbetet i sig och valde kritiska vänner. Det gick snabbt, bra och var trevligt som vanligt.

Efter det så gick jag hem och åt lunch för att sedan skriva lite mer på examensarbetet. Jag har lagt till lite till min inledning där jag beskrivit varför jag valde ämnet utan att använda "jag" eller "min" eller något liknande. Inte det lättaste kan jag säga >.< Aja, ska det vara "vetenskapligt" så ska det ju.

Nu ska jag plocka ihop lite grejer och sedan bär det av till skolan igen för en föreläsning om hygien på katthem och katterier här på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0