Hemresa

Nu har jag bokat biljett hem!
Det ska bli så skönt ^^

Jag åker vid 9-tiden imorgon :) Jag har biljett för 09.02-bussen, men jag ska försöka få åka med 8.45-bussen istället då det är buss 200 som går då (som är lägre och luftigare = lättare att ta med kissarna på). Då kommer jag alltså till Stockholm C vid 12 och då skulle mamma möta upp mig och missarna för pendeltågsfärden hem ;) Snäll mamma har man!

Sedan är det tänkt att jag ska vara hemma över examensarbetesperioden och fira Alla hjärtans dag och pappas 60-årsdag samt operera bort de dumma visdomständerna och besöka Västerort ;) Jag kan som längst stanna till 29/2, men det är ju ett tag ^^ Najs!

Ikväll ska jag förbereda lite inför hemresan med att eventuellt skanna in lite sidor ur en bok jag har här hemma så den inte behöver släpas med, för packa det har jag i stort sätt gjort redan. Det är lite kattgrejer och någon dagbok som ska ner bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0