Hemtenta

Vi har just nu hemtenta i Vårdhygien III.
Den ska lämnas in senast 17.00 imorgon ;)

Tentan består utav 4 uppgifter och jag håller just nu på med nummer 3 som är den sista jag har kvar. Jag tror dock att jag ska ta en paus nu och göra det sista imorgon ;)

Det allra jobbigaste med hemtentor är allt skrivande och funderade kring uppgifterna/frågorna på Facebook. Alla gör något lite olika och så blir alla oroliga över att de gör fel för att någon annan gjort på ett annat sätt. Jag kan säga att jag blir mer förvirrad av allas olika svar och funderingar och känner att det blir bättre om jag inte tittar på vad som skrivs där. Jag tror att det är meningen att vi ska få göra olika eftersom det inte är förklarat mer utförligt i instruktionerna. Det är vad jag tror och vad jag håller mig till ^^

Nu ska jag i alla fall pausa och sedan ska jag på Intervallflex på Friskis med mamma klockan 20.00-21.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0