Ibland är de billiga

Ja, ibland är de där missarna mina billiga >.<
I alla fall den randiga för han är praktiskt taget gratis ibland...

Suck... Ibland får både jag och mina katter damp. Det brukar börja med att de får damp och det resulterar i att jag får damp på dem.

Som idag. Då rev Tisse ner basilikan för sjuttioelfte gången... Såklart då något annat som fick sig en törn! Suck! Så nu måste jag köpa lim -.-
Sedan har han börjat med att leka i tvätt-tunnan(?). Varför vet jag inte.
Att han låter är inget ovanligt, men det är ganska störande när man försöker jobba samt det att han hela tiden hoppar upp på skrivbordet och ställer sig i vägen.
Igår snodde han mina hörlurar igen (jag var borta i typ 30 sekunder!) men hann som tur var inte göra något mer med dem. Han har ju massakerat 2 par redan -.-

Theo är jobbig med sitt jäkla fjuttätande >.< Jag ska liksom gå och öppna matskåpet för henne sjuttioelva gånger om dagen. Sedan ska hon väldigt gärna ligga på mig eller mina skolgrejer, men hon går i alla fall att flytta utan problem till skillnad från en annan mister som studsar tillbaka som en studsboll. Sedan får ju hon sina dampryck också som man inte förstår sig på. Ibland vet jag inte om hon bara har en massa uppdämd energi eller om hon har ont i ryggen igen eller vad det nu är.

Aja, för de mesta är de bäst, men ibland är de som sagt rena odjuren.
Nu har jag avreagerat mig och ska återgå till skrivandet på examensarbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0