Lite jobbigt

Jag tycker alltid att det är lite jobbigt att inte ha något att göra.
För då bara måste jag hitta på något...

Ja, och kan jag inte hitta på något kul, då hittar jag på något nödvändigt. Som idag, då jag har städat >.<
Jag befarar att mina händer kommer se ut som min lillebrors snart. Så torra att de blir såriga och röda :/.

Idag har jag handtvättat alla mattor, förutom vardagsrumsmattan, eftersom vi inte har någon grovtvättmaskin i huset. Detta behövdes ^^ Men jag skulle helst villa slänga in dem i en maskin så de blir riktigt rena.
Sedan har jag dammsugit hela lägenheten och moppat alla golv samt rengjort Tisses aktiveringsbräda (som jag köpt av min snälla klasskompis Emmelie), bådas matbrickor och skålar, badkar och handfat och torkat av köksbordet.

Finns det som sagt inget roligt att göra känner jag mig skyldig att göra något nödvändigt. Det är ju både bra och dåligt. Det är ju bra för jag får ju saker och ting gjorda, som ändå borde göras, men det är lite tvångsbeteendeaktigt :/ Aja, så länge det är till godo så bryr jag mig inte egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0