Mer smärta!

Citodonen sköter inte sitt :'(
Fan, fan, fan!

Nu sitter jag här igen. Med en natt av tvivelaktig sömn framför mig igen...
Det värker ännu en gång i käken och jag har tagit min dos av Citodon för dagen. Nu när kinden inte är stor som en boll av anseende storlek så kan man ju faktiskt se lite hur det ser ut där inne och jag är irriterad och småblöder mellan 4.7an och 4.6an (jag tog bort 4.8an) där de har fäst stygnen. Jag tror även att det är därifrån smärtan kommer nu :'(
Jag vill dock inte tillbaka till Cityakuten igen :( Mamma skulle ringa min vanliga tandläkare imorgon så får vi se vem jag måste åka till.

Snälla, snälla, kan det bli bra snart? Jag börjar bli lite trött på att ha djävulskt ont varje dag och läcka som ett såll :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0