Onödigt irriterad

Visst blir man så där onödigt irriterad på småsaker ibland?
Som när Facebooks tidslinje inte vill samarbeta >.<

Visst låter det löjligt... Men det är sant, för visst blir man irriterad på de allra fånigaste struntproblemen ibland?
Som just nu alltså när jag är superduperirriterad på att jag råkat få dit "Samhällskunskap" på min gymnasieutbildning på Facebooks tidslinje och inte kan få bort det för att skriva att jag gått samhällsvetenskaplig linje MED saminriktning och naturvetenskaplig grund... Inget illa mot dem som gått "bara samhällskunskap" men jag vill ändå få dit min naturvetenskapliga bit -.-

Suck...

Jag kan heller inte radera det för den funktionen fattas på den uppdateringen eftersom det krånglar och jag kan inte ändra för den sparar inte min ändring samt att det inte blir bättre om jag loggar ut och in igen...

Gud vilka fåniga "problem" man har ibland ^^ Men jag vill ha ordning och reda på saker och ting och då ska det stå rätt sak på rätt plats!

Så, då vet nu hur uttråkad jag är för tillfället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0