Plugg i Uppsala

Jag sitter just nu i ett grupprum tillhörande Uppsala univeristet med Levi och lunchar.
Det är trevligt med ett avskilt och tyst rum :)

Levi har inte fått internet till sin lägenhet än så där kunde vi inte sitta ifall vi ville ha tillgång till internet.
Nu på förmiddagen har jag jobbat med examensarbetet och jag har skrivit en inledning till delen om sekundär sårläkning där jag tar upp vad sekundär och primär sårläkning är, skillnaden på reparation och regeneration, lite faktorer som påverkar etc. Jag har även skrivit en del om inflammationsfasen i sårläkning och ska nu, efter lunchen, gå över på att skriva om reparationsfasen.

Det går bra nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0