Strul

Suck, då satt man här, ledsen.
Inte blev det som man tänkt sig inte...

Fick just samtal ifrån Cityakuten Tand där de bara skulle meddela att de ville att jag kom in så de fick ta lite röntgenbilder och kvinnan i telefon råkar nämna "tand" i singular och jag reagerar och rättar henne. Jag får då veta att nej, tand, i singular, är rätt för de drar nämligen inte båda samtidigt!

När skulle jag få veta det liksom!? När jag satt där på fredag med bedövningssprutan i mun?

De kan väl för fasiken inte anta att jag ska veta att man inte drar två tänder ur underkäken samtidigt om de inte sitter på samma sida? När jag bokade tiden så sa jag att jag hade problem med 2 visdomständer, en på varje sida i underkäken och då bokade de upp en tid, EN tid. Inte fasiken fattar väl jag att det bara för en tand när vi hela tiden pratade om två tänder! Då kan de väl säga att jag inte kommer att få dra båda då och att en till tid kommer att behövas och jag kanske kunde fått boka in den på en gång då. För att göra allting ännu lite krångligare så är såklart inte tandkirurgen där mer än en gång i månaden... GREAT! -.-

Pissiga måndag... Skulle inte förvåna mig om de meddelar mig på onsdag/torsdag då jag ska röntga att de inte kan ta sig an fallet bara för att göra det ännu bättre...

Nu blev jag verkligen jättebesviken och ledsen :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0