Studiebesök på Västra Djursjukhuset i Göteborg

Då har man varit på studiebesök på Västra Djursjukhuset :)
Det var intressant.


Jag blev väckt 5.00 imorse av min ludna, trefärgade väckarklocka och då gick jag upp och gjorde mig i ordning. Sedan åkte vi med bussen 6.30 ifrån KTC. Klockan 8.30 var vi framme vid Västra Djursjukhuset.

Väl där hade vi en liten föreläsning om vårdhygien i praktiken och hur de löst det hos dem. Efter det blev det rundtur på alla avdelningar och vi fick berättat för oss vad de har för rutiner och så.

Sedan fick vi äta lunch. Jag hade tagit med mig sallad att äta ;)

Vid 13.30 åkte vi hem :)
Nu sitter jag hemma vid datorn och har precis utfodrat mina små marodörer som släpat runt kuddar och pennor hemma ^^ Stökisar ;)

Nu är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0