Wiiiiieeee!

Denna måndag kanske för något gott med sig i alla fall!
Jag har just nu fått en intressent på min lägenhet :D

Personen är intresserad av att köpa lägenheten osedd och betalar kontant vid kontraktsskrivandet (precis som jag gjorde när jag köpte den). Sounds good so far, men jag vill inte jinxa det...

Så på Torsdag ska jag ringa Ordförande och ge honom namn och personnummer så att han kan kolla upp köparen för bostadsrättsföreningens räkning som sig bör. Då hoppas jag att allt är som det ska och personen godkänns :) För i sådana fall kan de få komma och titta på lägenheten när jag kommer hem och så kan vi fixa med alla papper då!

Hoppas, hoppas, hoppas!
Det skulle vara så skönt med en grej mindre att tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0