Begäran om officiellt vidimerad kopia på examensbevis

Haha, ja det är faktiskt vad jag fick mail om idag.
Och om ni undrar så kom denna begäran från Jordbruksverket ;)

Det är ju så att jag skickat in alla tillgängliga blanketter och så för legitimeringen så att så mycket som möjligt ska vara färdigt innan examen. Detta för att det ska gå så fort som möjligt att få legitimationen efter att jag tagit min examen.

Idag fick jag alltså meddelande om att de behöver den sista delen för att godkänna mig och det är kopian på examensbeviset som de såklart inte kan få förrän jag är färdig 1/6 och de är de medvetna om. Därför vill de som senast ha det 15/6 och om det skulle uppstå problem med att få det inlämnat tills dess skulle jag höra av mig :)

Hon som skickade mailet var även trevlig och önskade mig "lycka till" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0