Då var man tillbaka i Skara igen

Japp, då var man tillbaka!
Tågresan gick bra och inga förseningar var det idag :)

Just nu sitter jag vid datorn och fixar lite och uppdaterar mig. Tydligen så var det någon som la ut en falsk bomb i mitt kvarter här och ringde och sa att han ville ha en massa pengar annars skulle det smälla :/ Asså... Snart kan fasiken Valhall mäta sig med Sångvägen och Söderhöjden där hemma...

Aja...

Jag har i alla fall haft ett skönt lov hemma med 7 dagars jobb, bio, bad i Eriksdal, Ridning, Julfirande, Nyårsfirande, kattvaktning, trevliga kvällar hemma och hos Levi, träning, god mat, filmer, en del läsning, lite shopping och lite plugg.

Den här veckan som kommer ska jag redovisa mitt arbete i rehabkursen och opponera på en kursares arbete och sedan till helgen kommer familjen ner och hälsar på :) De tar med sig mina julklappar och kissarna som fick stanna hemma. Det kändes onödigt att släppa med dem om resten ändå skulle komma ner nästa helg. Så slipper de allt resstök och jag slipper bli helt slut ;)

Nu ska jag ta och packa upp lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0