Dagens examensarbetesjobb

Idag har jag varit en del i skolan, men det schemalagda var inte så omfattande.
Det har varit en ganska skön dag faktiskt.

Först så hade vi gruppdiskussion om kapitel 3 i kursboken. Det gick fort. Sedan pratade vi om lite annat kring projektarbetet också. Det gjorde vi mellan 9 och 10.

Sedan har jag suttit i biblioteket och läst lite artiklar (6 stycken totalt). Efter det var det en kort föreläsning på en halvtimma mellan 14.00 och 14.30 om Etisk ansökan. Jag ska dock inte göra något sådant examensarbete som kräver det så det behöver jag inte oroa mig för :)

Sedan har jag sparat ner lite grejer som lagts upp på Fronter.
That's it! :D

Jag har faktiskt ägnat en stor del av kvällen till att läsa en annan bra bok, How to catch an heiress. Jag kände att den lockade mer än artiklarna ^^

Nu funderar jag på om jag ska vara duktig och börja med min disposition som är nästa sak som handledaren vill ha in eller om jag ska fortsätta läsa... Hmm... Får tänka lite på det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0