Dagens plugg

Idag var det skola mellan 9.00 och 15.00.
Så inte lika lång dag idag som igår ;)

På förmiddagen hade vi föreläsning om hygienarbete inom humansjukvården. Det var lite repetition från tidigare kurser, lite nytt och lite nya infallsvinklar. Föreläsaren var väldigt bra tycker jag :)
På eftermiddag hade vi en föreläsning om hygienarbete på en hästklinik, Strömsholm. Den var också bra och det ljusnade lite på hygienhimlen på hästfronten. Generellt så har klassen inte så bra erfarenheter inom vårdhygien på hästfronten, men Strömsholm verkar ha tänkt igenom det och verkligen arbeta med det. Det är bra :)

Sedan har jag sparat ner och skrivit ut lite saker och jobbat lite med examensarbetet.
Jag har:
  • Skrivit ett första utkast på en inledning och ett syfte/frågeställning
  • Bestämt möte med min handledare på fredag klockan 9.00 för att diskutera dispositionen
  • Svarat på mail ifrån en veterinär från UDS som jag frågade om lite saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0