Datorn har varit ute på sightseeing

Idag har datorn och jag fått skjuts fram och tillbaka till Elgiganten i Skövde av snälla Emmelie :)
Och ja, den kom tillbaka hem på direkten...

De på Elgiganten kopplade in ethernetkabeln och så funkade det direkt :/ Alltså var det inget fel på datorn...
När jag kom hem så testade jag igen och här fungerar det fortfarande inte. Ringde Fastbit igen och berättade att det inte var fel på datorn och de sa att mitt ärende låg i kö fortfarande så de antecknade det jag fått reda på och skulle återkomma senare. Så får vi se om de kan lösa det utan att jag måste köpa en massa grejer som router och dylikt.

Att det ska vara så svårt att ha två datorer, fast jag inte ens vill ha dem inkopplade samtidigt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0