Disposition = Svårt

Jag sitter just nu och funderar på och fixar med en disposition till mitt arbete.
Det är lite klurigt måste jag säga...

Det är lite svårt att bestämma rubriker och sådant redan nu... Det känns som om det är något som växer fram mer allt eftersom för mig. När jag vet hur kapitlet är utformat mer specifikt och när jag vet vad kapitlet verkligen innehåller i form utav fakta.

Jag vet ganska säkert vad det är jag vill ha med och vad jag vill säga med mitt arbete. Det svåra är bara i vilken ordning, hur uppdelat det ska vara och vad man ska döpa rubrikerna till.

Men det är bara att fundera på. Det är ju pga. detta som man ska göra en disposition.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0