Dumma dator :(

Idag har jag jobbat vidare med min dator.
Tyvärr gick det inte som jag ville...

Lillbror, Levi och Levis far har försökt hjälpa mig över telefon och fick det inte att fungera...
Idag ringde jag Fastbit (min internetleverantör) och de sa att allt verkade ok från deras sida. Sedan ringde jag Emachines (datortillverkaren) och där krånglade det en del. Först så kom jag till kön efter att ha tryckt mig fram och valt vad det var jag ville men blev bortkopplad. Försökte ringa igen men då las det på flera gånger och när jag till slut kom fram till valmöjligheterna igen så sa de att jag skulle kontakta Elgiganten där jag köpt datorn. Ringde då dit och kom fram till en support-kille. Han ville att jag skulle kolla några saker, installera om nätkortet och kom sedan fram till att han inte kunde hjälpa mig mer över telefon utan det skulle behövas att de fick titta på den... Alltså måste jag få den till Skövde eller Lidköping :(

Så just nu funderar jag på hur jag ska få den dit...

Kul när en helt ny dator måste lämnas in på service >.<

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att det finns snälla människor som kan hjälpa till! såg att grannen kunde köra:)

2012-01-17 @ 09:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0