Examensarbetet

Idag startade vi upp vår kurs "Examensarbete inom djuromvårdnad".
Både läskigt och roligt ^^

Det är en C-uppsats på 15 högskolepoäng som ska ge oss en kandidatexamen (tillsammans med totalt 180 högskolepoäng). Min uppsats ska handla om Vakuumassisterad sårbehandling :)

Idag hade vi introduktion och planering av arbetet i studiegrupperna på schemat. På föreläsningen fick vi alltså veta lite om upplägget och sedan så planerade vi in möten och så i studiegruppen samt upprättade en Facebook-grupp ;)
Sedan har jag funderat på vem i gruppen som jag vill ha som kritisk vän, börjat på en tidsplanering, tänkt över mina ambitioner/mål/syfte/metod, läst kapitel 3 i kursboken inför imorgon och mailat mina handledare för att boka in ett möte.

Så nu undrar jag om jag inte ska belöna mig själv med lite fri tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0