Förmiddagen

Min morgon/förmiddag började med ett handledarmöte.
Klockan 9.00 mötte jag upp Lena på hennes kontor.

Mötet gick bra. Jag fick lite konstruktiv teknik, vi pratade om hur det gick, vad jag kan tänka på senare i arbetet och även lite annat ;) Det känns bra i alla fall :)

Sedan gick jag till affären och handlade en MASSA mat >.< Ett riktigt träningspass blev det! Så nu är jag trött i armar och axlar. Totalt 4 påsar och en ryggsäck kånkade jag hem. Jag tycker att man skulle ha flera armar en två ibland... Jag fick till slut hem allt i alla fall och det är nu inplockat och färdigt :)

Nu har jag även ätit lite lunch och ska väl sätta igång med skolarbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0