"I trafiken"

Jag är med i något som heter Vetgirig.
Det är en sida på nätet där man kan tävla mot andra medlemmar i dueller, mot kompis i matcher och få en fråga om dagen i ett specifikt ämne. Ett nytt ämne varje månad.

Den här månaden är ämnet "I trafiken" vilket har passat mig mycket bra ;) Tills idag då det kom en fråga om en sak när man köper helt ny bil... Det är en erfarenhet jag och min familj inte har vilket innebar att den kunde jag inte. För det är så att familjens bilerfarenheter och det man lärde sig till körkortsprovet är det jag använder mig utav och jag kan säga att vi varit med om en del gällande bilar ^^ Men så blir det när man har en far som har runt 100 fordon av olika sorter.

Man lär som man lever helt enkelt. Jag är ingen expert på något vis när det gäller bilar men jag är kanske några erfarenheter rikare än andra tjejer i min ålder när det gäller dem. De där erfarenheterna behöver inte vara positiva heller, men man har nog lärt sig något utav dem. Förhoppningsvis blir jag av med en sådan där "erfarenhetsgivare" i  helgen ;)

Nu ska jag äta upp min frukost och kanske ge mig ut på promenad i solskenet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0