Insikter är inte alltid bra...

...Eller jo, det är väl egentligen bra med insikter så man inte gör helt fel...
... Det är dock inte alltid bra för att det blev krångligare än man tänkt sig...

Jag försökte ju intala mig här för ett tag sedan att jag skulle åka hem med bara en ryggsäck som packning nu när jag kan vara hemma en liten stund. Insåg att min ryggsäck som jag hade var för liten. Insåg att jag behövde en lite större om jag skulle få med mig något annat än skolgrejer.

Då gav jag mig ut på ryggsäcksjakt.

Insåg ännu en gång vilken liten, ursäkta, håla Skara är. Inte mycket till utbud här inte >.< Efter att ha letat igenom alla möjliga platser där en lämplig ryggsäck möjligtvis kunde inhandlats så har jag fått inse att jag nog måste ta rullväskan i alla fall. Det eller någon utav mina Converse-bagar... Det lät dock inte så lockande eftersom jag då kommer bryta ryggen pga. att jag bl.a. ska släpa med mig min Equine Wound Management (en FET bok om hästsårvård).

Därför denna insikt om att insikter inte alltid är bra eller i alla fall inte alltid innebär något bra...

Så då blir det till att ha båda händerna fulla som sist :/ Inte lockande. Jag ska dock undvika buss 1 och satsa på 200 istället så det i alla fall inte är en massa höga trappor och ännu trängre.

Var man inte redan bra på att planera innan man skulle åka kommunalt med två katter så blev man det sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0