My family has left the building

My family has left the building...
... and the car has left the parking lot, hopefully never to be seen with me again.

Yes, nu har familjen åkt :( Min lägenhet gick från livfull och befolkad till väldigt tom på en morgon. Vi var för en liten stund sedan 4 personer och 3 katter och nu är det bara jag och två katter kvar...

Det har varit en trevligt helg. Vi har har haft fredags- och lördagsmys framför tvn och varit på bio och sett The Stig-Helmer Story. Den var bra :)



Sedan har vi ätit god mat, pratat, handlat, åkt runt i Skara och fixat med bilen som nu förhoppningsvis kommer hela vägen (på släpkärran) utan komplikationer. Jag ska dock inte ropa hej innan jag vet att den står där hemma och inte kommer tillbaka.

Annat som krånglat är dock min nya stationära dator :/ Först så fungerade inte min gamla sladd mellan dator och skärm och det fungerade inte heller med den adapter som jag hade, så vi fick ta en sväng till Jula och införskaffa en ny. Efter det har det dock krånglat med internet och jag har inte fått igång det än. Min lillebror har försökt diverse knep och Levi har tipsat om diverse annat och än så länge har vi inte fått det att fungera :'( Jag har mailat iväg en förfrågan om hjälp till datortillverkarens support och inväntar Levi på telefon någon gång i eftermiddag/kväll så får vi se om jag kan få det att fungera då... Det hade ju varit skönt att få det att fungera idag så det var igång innan nästa kurs börjar på måndag :(

Aja. Ska väl hitta på något annat att göra en stund. Det är dags att utfodra missarna först i alla fall ;) Tisses mage skriker nog högljutt nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0