Mysigt...

Det är mysigt att vakna 3.30 av att tanden håller på att döda en...
Just nu sitter jag vid datorn och väntar på att värktabletten ska kicka in >.<

Jag tycker att min tand kunde gå och lägga sig, för det vill jag också... Jag vill inte vara uppe innan 4 en söndagmorgon bara för att min dumma tand har en uppfattning om att det skulle vara kul att plåga mig vid den här tidpunkten på dygnet.

Det är roligt när man inser att man bara har en värktablett kvar nu också. Det blir till att köpa mer imorgon för säkerhets skull liksom. Man vet ju aldrig hur långvarigt det akuta problemet blir den här gången...

Eftersom jag ändå inte kan somna nu så sitter jag och undersöker vad jag kan göra åt problemet. Jag har insett att man inte vill bo i Skara och ha tandvärk för det finns typ inget akuthjälp att få :'( Och även om min privata tandläkare skulle skicka den där remissen till ett lämpligt ställe så nära Skara som möjligt så skulle jag ändå behöva åka till som minst Skövde, men har jag otur så blir det Göteborg... Och då blir det väl en lååång väntetid också innan de kan ta bort de 2 jäklarna...

Jag vill helt enkelt bo i Stockholm.
Där finns:
  • Cityakuten
  • Akuttandvården St: Eriks sjukhus
  • Tandjouren m.m.

Jag måste nog se till att prata med min tandläkare för det här går inte... Jag vill bli av med dem! Undrar om man kanske kunde få en tid medan man är hemma nu i februari? Hoppas, hoppas, hoppas! Det är ju värt att kolla i alla fall.

 

Nu ska jag dock se om jag kan somna om.

Gonatt! Eller god morgon för morgonpigga.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0