Najs!

Nu är rehabkursen avslutad för nu har vi fått betygen!
Jag fick en 5a! :D

Sååå skönt! Nu behöver man inte oroa sig längre och man kan lämna det bakom sig.
Vi skulle dessutom få tillbaka arbetena med kommentarer stod det. Jag fick ett mail och öppnade det och filen där och skannade igenom mitt arbete. Hittade inga fler kommentarer än "Betyg 5" längst upp i dokumentet. Då mailade jag tillbaka til kursansvarige, eftersom det stod i mailet att filen skulle innehålla kommentarer och fick som svar:

"Jag har skickat ut samma mailtext till alla, dvs oavsett hur många kommentarer man fått på sin vårdplan.
Rent generellt kan man kanske säga att ju bättre betyg- desstå färre kommentarer:-)
"

Haha, så det kändes ju bra ^^

Kommentarer
Postat av: moster

Grattis , så skönt det måste va å se att ditt slit lönar sig :)

2012-01-24 @ 19:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0