Nya upplevelser

Idag har jag gjort något jag aldrig gjort förut.
Jag har beställt artiklar...

Dessa kommer att kosta 50 kr styck, men det får man väl ta när de inte går att finna digitalt utan kostnad och vi inte har de tidningarna att tillgå på vårt bibliotek i skolan eller i Skara. Jag behöver dem tyvärr också då det är dessa som ligger till grund för mitt ämne och typ alla andra artiklar hänvisar till... Och vi ska ju vara duktiga och hänvisa direkt till källan, annars är vi inte helt korrekta >.<

Vi får dock se om jag får stå för det själv eller om den där lilla summan pengar (1000-2500 kr/student) som vi skulle få till utgifter under examensarbetet täcker detta. 250 kr får jag väl riskera att betala för att kunna göra ett så bra arbete som möjligt.
Jag har i alla fall mailat kursansvarige för att fråga hur det blir med bidrag och hur man får tag på det formuläret som man skulle fylla i för att få tillbaka pengar man lagt ut.

Nu ska jag nog sluta för idag i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0