Nyår

Nyårsafton firades med Levi :)

På morgonen/förmiddagen var jag med Levi och hans pappa till Östermalmshallarna där de skulle handla mat till lunchen som vi åt klockan 13. Det var gott. Jag åt renkalvfilé med murkelsås och västerbottenostpaj. Jag skippade skaldjuren ;)

Sedan fixade jag som sagt lite med rehabvårdplanen och sedan tittade vi på Junior på tv.

Efter det lagade vi middag (eller mest Levi ^^).
Det blev:


Förrätt:



Bruschetta med buffelmozzarella, tomat, basilika, olivolja och balsamicovinäger

Huvudrätt:



Oxfilé med svampsås och smördegsknyten med potatis och ost i

Efterrätt:



Vanilj- och citronpanna cotta med hallon och fikon

Efter middagen tog vi det lugnt och tittade på Allt flyter. Det var en trevlig nyårsafton ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0