Pizza och Kick Ass

Idag var jag och Anna till Rocco och åt pizza efter lite mindre effektivt läsande av artiklar ^^
Pizzan var god, fast det var inte den jag beställde ;)

Haha, nej jag fick fel pizza, men den var god och det var mitt andrahandsval så det gjorde inget. Till pizzan blev det en Troca ^^

Efter det gick vi förbi affären och jag köpte lite blandade saker men även lite choklad som vi åt till filmen samt drack te. Kick Ass var filmen vi såg och jag kan väl säga att den inte riktigt var som jag trott :/ Den var rejält blodig och det var mycket slagsmål... Jag trodde att den var mer som Scott Pilgrim vs the world och alltså mer av en komedi... Men icke!

Nu ska jag fixa mig lite och sedan är det väl dags för sängen kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0