Projektarbetet fortskrider lite långsamt

Förutom att åka på utflykt med min dator så har jag även jobbat med projektarbetet.
Vi har haft både schemalagt och egen tid idag.

På förmiddagen hade vi arbete i studiegruppen och då diskuterade vi och skrev på/funderade över våra arbetsplaner. Jag har nu på eftermiddagen också skrivit färdigt ett förslag på arbetsplan inför mötet med min handledare. Vi diskuterade även kapitel 2 i vår kursbok, som handlade mycket om det vi gjorde med arbetsplanen.

På eftermiddagen har jag som sagt skrivit ett utkast på en arbetsplan som jag bara ska få godkänd av handledaren och som jag för övrigt fått byta. Fick ett mail om det här för en liten stund sedan.
Min biträdande handledare hade inte möjlighet att vara det så då bytte de även min huvudhandledare. Så nu har jag bara en handledare istället och det blev en av våra lärare (Veterinär), Lena. Jag tror inte att detta påverkar arbetet något speciellt. Jag tyckte bara att det var synd att min biträdande handledare, Emelie (Djursjukskötare) inte kunde vara det då hon är specialintresserad av sårvård som jag ska pyssla med...

Det blir nog bra i alla fall :)

Jag har även lagt upp arbetet tidsmässigt och komponerat ihop ett eget schema (som jag påbörjade igår) där all info om tider, möten med studiegruppen etc. finns med.

Nu ska jag skriva ut lite :) Jag skulle dock vilja ha den där mallen för arbetet snart så man kan börja skriva de delar som man kan skriva på en gång utan källor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0