Redovisning i Rehab II - avklarad!

Nu är jag färdig med min redovisning och min opponering! :D
Jag var näst sist ut av alla i denna kurs med redovisningen och sist med opponeringen... Men det är gjort nu i alla fall!

Jag gjorde den på lite mer än 15 min, men det var under 16 min i alla fall ;) Så nu är det gjort. Jag har fått mitt arbete granskat och även redovisat mina åsikter om min opponents arbete.
Då är det bara några små ändringar som skall göras innan sista inlämning på fredag ;) De tar även vår förmåga att ta till oss konstruktiv kritik i beaktning så det känns viktigt att se över arbetet efter att ha hört opponentens kommentarer, som tur var det som sagt inga stora saker vilket innebär att det inte kommer att vara allt för betungande. Sedan kom även vår kursledare med några generella kommentarer som jag också ska se över och se om det är något som jag bör korrigera ^^

Nu ska jag i alla fall lägga undan skolarbetet för en liten stund och börja fixa lite med maten ;) Anna kommer nämligen på middag ikväll efter att hon har slutat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt:)

2012-01-11 @ 18:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0