Redovisningar hela dagen

Idag har vi haft Rehabiliteringsredovisningar hela dagen, mellan 8.15 och 16.10.
Jag fick dock inte redovisa idag :(

Jag och min opponent är tolfte paret ut av tretton och idag hann vi med sju par. Alltså är jag typ fyra ifrån slutet under morgondagens redovisningar :/ Aja. Jag är i alla fall inte sist som senast.

Jag har nu redovisat en gång till för mig själv och tagit tid samt strukit några grejer för att få lite mer marginal på mig till 15-minutersstrecket. Jag märkte att många idag höll på uppåt 20 min och lärarna sa inget, så jag tror inte att de skulle bry sig enormt mycket om min är 15 ½ min, men ändå. Har de sagt 15 så är det 15, så det ska jag försöka hålla mig till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0