Städat ut julen

Då har jag städat ut julen här i Skara.
Det kändes som om julstämningen var borta och det var dags för vardag igen ;)

Nu ligger alla dekorationer nedpackade och gardinerna ska tvättas och ligger i en IKEA-kasse i väntan på det. De vanliga gardinerna sitter uppe och jag strök dem till och med innan jag hängde upp dem... Ambitiöst tycker jag ^^

Nu ska jag ta och träna lite till på min redovisning inför imorgon ;)
Jag har skrivit färdigt och sammanfattat det jag ska säga om min opponents arbete, det gjorde jag på tåget igår, och har tagit tid på det så det inte tar mer än 5 min.
Nu håller jag på att spara över min presentation på två USB-minnen och sedan ska jag öva lite till. Det tar dock tid att öva på en 15-minuterspresentation >.<

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0