To catch an heiress

Imorse efter att jag vaknat och gått upp vid 8.30 så låg jag kvar i sängen och läste ut To catch an heiress.
Jag bara älskar Julia Quinn! She's sooo good!

Jag tror nästan hon måste vara min favoritförfattare nu... :D Det känns skönt att det finns en hel del böcker av henne som jag inte har läst eftersom jag upptäckte henne så pass sent i hennes karriär. Thank you Rome! Det är roligt att läsa på engelska också. Det är lite roligare att läsa engelsk skönlitteratur än engelsk facklitteratur ;)



På tal om böcker så har jag kommit överens med en tjej ifrån Axvall att köpa Kitty och damen med lyktan ifrån henne istället då den andra inte verkar vilja skicka mig boken jag betalt för eller svara på mail... Det är tur att det inte handlar om dyrare saker i alla fall. Den nya tjejen ville bara ha 20 kr och jag ska möta upp henne i Skara imorgon på förmiddagen.
Ska även maila den andra tjejen igen så får vi se om det slutar med att jag har 2 böcker, men vad gör det! Jag vill i alla fall ha en...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0