Uttråkad

Jag börjar seriöst tröttna på mitt Rehabarbete nu >.<
Jag har läst det x antal gånger när jag skrev det, när jag hade skrivit det och nu när jag tränar inför redovisningen...

Det börjar helt enkelt bli lite tjatigt nu.
Jag tycker till och med att det är så tråkigt att jag kopplade ihop mitt surroundsystem (som jag tog upp från förrådet) då min dator anländer till helgen ^^ Det är mycket sladdar i ett 5:1-system... Det är inte svårt att koppla ihop det är bara det att det är många och långa sladdar som gärna trasslar.
Får se hur bra det fungerar när jag kan prova det till helgen. Jag tror att det var någon högtalare som var lite krasslig, men det är väl inte så konstigt när det är typ 8 år ;) Det är i alla fall bättre än att bara ha den lilla inbyggda högtalaren i den bärbara som jag fått nöja mig med i ca 1 ½ år.

Nu ska jag titta på tv och kanske öva på min redovisning en gång till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0