Första helgen - Done!

Då har jag jobbat min första helg då ;) Det gick bra och det har väl varit rätt lugnt. Det var en period under dagen som det var många patienter samtidigt, men sedan har det varit rätt lugnt och de har kommit ungefär en i taget. Det har flytit på rätt bra måste jag säga och det känns bra :)

Jag fick även lite beröm för mina röntgenbilder under helgen :) Det värmde! Det känns alltid bra att få höra när man gör något bra, för det är ju så mycket lättare att man får höra det som är mindre bra... I alla fall så tyckte min helgveterinär att jag tagit mycket fina bilder på extremiteter nu i helgen (vi har utrett två hältor).
 
Jag har även hunnit med en tur till gymmet nu med mamma och snart är det mat och duschen som gäller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0