Fotoalbum

Var och tittade i förrådet där jag har mina flyttkartonger med grejer från Skara i jakt på min kameraladdare. Jag trodde inte att den var där, men jag har inte hittat den hemma heller så... Det var värt ett försök i alla fall, men tyvärr så blev det ingen laddare funnen. Jag plockade dock hem lite småsaker, typ lite spel, något ljus och någon skål och mina fotoalbum :)
 
Så jag tittade lite i mina fotoalbum med Theo och Tristan i och då kommer man på hur små de faktiskt varit... Men det var länge sedan nu!

Theo är redan 3 år och Tristan snart 2 :) Tiden går så fort! Gulliga är de fortfarande, men inte så gulliga som när de var mina småttingar ♥
 

Jag tycker de kunde vara sådär små och söta igen, minus bebisjobbigheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0