Helg!

Nu är det helg!
Fast inte har man ledigt för det ;)
 
Idag har jag jobbat som stat-sköterska, men det var inga inneliggande idag så jag har hjälpt till där det har behövts. Så jag har suttit i repan och i telefon och så har jag tvättat kläder, fixat fredagsfrukost, städat inne på operation, städat isolstall, isolvänt och isolpoliklinikrummet samt poliklinikrum 5.
Jag jobbade 9-18 och imorgon och på söndag ska jag jobba 9.30-16.30. Så ingen rast och ingen ro! Jag får vänta med min "helg" tills på onsdag istället ;) Då ska jag och mamma på spabehandling ^^ Sedan är jag ledig nästa helg och på fredag nästa vecka :)
 
Imorgon kväll och på söndag morgon ska jag passa Moas missar också :) Ska bli skönt med lite sovmorgon imorgon bitti i alla fall!
 
Nu ska jag och mamma ner i tvättstugan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0