Livet flyter på

Ja, man har att göra, så mycket är säkert :) Jobb varvas med träning och idag var jag och köpte en bokhylla. Det blev en lång tur pga. lite komplikationer så jag kom inte hem förrän vid typ 19, fastän jag slutade 17 och hyllan hämtades 18.
 
Den här och nästa vecka är hektiska!
Jag jobbar 11 av 14 dagar och jag ska:
  • Kanske passa Moas katter i helgen
  • Passa I-M's katter med mamma nästa vecka
  • Passa Beccas hästar torsdag till söndag nästa vecka
  • Göra synundersökning på onsdag nästa vecka
  • Träna
Nu ska jag nog gå och äta så jag får det gjort innan Morden i Midsomer klockan 21.
Sedan är det dags att sova igen inför morgondagens telefonpass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0