Spadag med mamma

Idag har jag och mamma varit på spa inne på Östermalm :)
Mammas 50-årspresent var en lyxbehandling på Sparadiset ^^
 
Det var mysigt! Det gör jag gärna om :D Jag och mamma valde en Peaceful Paradize Ritual som innehöll en liten fotinpackning, 50 min helkroppsmassage, 30 min ansiktsbehandling och 60 min i bubbelpoolen med massa god frukt och juice :)
 
 
Massagerummet och bubbelpoolen
 
 
Relaxavdelningen
 

Så det var en riktigt skön dag på spa :) Efter det strosade vi på stan, åkte hem till Jakan och åt middag på Country Thai. Panengcurry och friterade räkor blev det att dela på ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en helt underbar dag:)

Svar: Vassego! Det tycker jag att vi gör om ^^
Anna

2012-07-12 @ 22:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0