Träningskläder

Det finns dem som tycker att man är löjlig om man vill ha snygga träningskläder för att det "spelar väl ingen roll hur man är klädd när man tränar". Det kan man väl tycka, men jag tycker att det gör en väsentlig skillnad om man mår bra i sina träningskläder och känner sig snygg. Jag tränar för att känna mig och må bra och för att få en fastare kropp som är mer vältränad och mår bättre.
Mår jag bra i mina träningskläder tycker jag att det går bättre på gymmet eller på friskispasset :) Därför har jag införskaffat lite nya träningskläder, så nu ska jag inte behöva shoppa det på ett tag ;)
 
 
Shorts, långa tights, 2 linnen, en sporttop och 2 par sportstrumpor
 

Så nu har jag en bra basträningsgarderob! :) Totalt 3 par långbyxor, 1 par shorts, 3 linnen, 2 par strumpor och 2 träningstoppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0