Dagen

Idag har jag jobbat min första heldag i receptionen.
Det gick bra tycker jag :)
 
Det var stressigt bitvis med telefonsamtal, direktregleringar, betalningar, försäljning och vaccineringar med mera att bolla samtidigt, men jag tyckte ändå att det gick bra! För det mesta är det roligt att samtala med djurägarna också. Det finns ju några få undantag, men de var som tur inte så många idag ;)
 
Nu på kvällen har jag fixat med lite nödvändigheter. Jag har bland annat beställt jobbskor. Jag får ju en viss summa varje år till det. Så både jag och mamma har beställt nya jobbskor här nu på kvällen ;)
Sedan har jag betalat lite räkningar och mailat på en annons om en bokhylla.
Jag har även gjort en lista på saker som jag behöver göra under veckan :) Det är en del som ska hinnas med ;) Till exempel så fyller världens bästa mamma år på onsdag och då ska vi fira lite!
 
En tråkig sak som hände här under morgonen var att ena bilen vår blev stulen... Först så vart hela 850n bortrövad, men polisen hittade den senare under dagen utan däck och fälgar. Så de jäklarna snodde bland det snyggaste på bilen... Så nu får vi se hur det blir med allt.

Kommentarer
Postat av: moster

MEN VA FAN !Va less man blir

2012-06-26 @ 22:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0