Finally!

Nu har jag fått mitt betyg på examensarbetet!
Äntligen, säger jag bara!

Det är så skönt att äntligen få veta att man klarat sig och vad man fått för betyg. Jag fick mig en femma som jag satsat på ^^ Det känns bra!

Jag har även sprungit ner till brevlådan och skickat iväg alla papper, så nu återstår bara mer väntan! Först ska SLU i Uppsala fixa med mitt examensbevis och utfärda det. Sedan är det Jordbruksverkets tur ;) De har all information som behövs och väntar bara på SLU's utfärdande av examensbeviset. Så nu kan jag faktiskt inte göra så mycket mer än att vänta!

Nu är jag officiellt färdig med allt skolarbete och har mina 180 högskolepoäng ^^
Nu fattas det bara ett "bevis" i form av examensbeviset och så ska mitt examensarbete lämnas in till databasen Epsilon, men det får vänta tills jag får bedömningen. Jag vill ju veta om de önskar se några ändringar innan inlämning till Epsilon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0