Trevlig helg

Denna helg har varit trevlig tycker jag. På fredagsmorgonen var jag och mamma och red hos I-M. Det var roligt och trevligt som vanligt. Sedan inledde jag och Levi helgen med att laga trerätters hemma hos mig, för oss och min familj. Det blev bruschetta med tomatpesto, oregano och mozzarella till förrätt, pasta och köttbullar i tomatsås till huvudrätt och ricottakaka till efterrätt. Efter det var man rätt mätt kan man säga ;)

Igår var jag och Levi med när min kompis provade på reining på Long Valley Ranch. Det var häftigt ;) Efter att hon ridit färdigt så åt vi en sen lunch hos hennes mors vän som gett Becca lektionen i present.

Idag så var jag, Levi och mamma till gymmet på morgonen och just nu sitter Levi och redigerar bilder från gårdagen.

En liten snabb sammanfattning över min sista lediga helg innan det verkliga livet startar ;-) Imorgon börjar resten av mitt liv med min första heltidsanställning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0