Dagens examensarbetesjobb

Idag har det varit dags för examensarbetet igen.
Denna vecka är vigd åt examensarbetet ;)

Så idag plockade jag fram pärmen, planeringen och öppnade mitt arbete igen. Det var en bra idé att låta det vila någon vecka för nu såg man det med nya ögon.
Så imorse läste jag igenom det för mig själv, rättade saker jag ville skriva om och sedan gav jag mig i kast med att försöka korta ner beskrivningarna studierna som min handledare ville och det har jag gjort nu. Jag tror inte jag kan korta ner dem mer nu utan att de blir bristfälliga istället.

Efter lunch tog jag en promenad och mötte Madde på vägen så vi stod och pratade en stund om allt möjligt, bland annat exjobbet ;) När jag kom in sedan så hade jag fått äntligen ett mail från min handledare där hon svarade på lite frågor som jag hade. Så nu har jag ändrat lite utefter de svar jag fått, läst igenom allt förutom diskussionsdelen och ändrat igen. Imorgon ska jag ge mig på diskussionsdelen igen också :)

Nu får det dock vara nog för idag! Jag ska ta och äta lite middag nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0