Dagens skola

Idag började en ny kurs, Anestesiologi II.
Den ska pågå i 3 ½ vecka.

Vi startade upp kursen med lite intro och en repetitionsföreläsning om vätsketerapi med tillhörande gruppuppgifter. Det höll sammanlagt på mellan 9.00 och 15.15.

Sedan hade jag och 2 till ur min studiegrupp "exjobbsmöte". Fast det blev inte så mycket till möte, vi pratade av oss lite. Men det kändes lite segt att ha möte med tanke på att halva gruppen inte var med...

När jag kom hem sedan beställde jag 3 böcker till kursen i Arbetsplanering:
  1. Arbetsgruppens psykologi
  2. Organisation från grunden
  3. Sjuksköterska med uppdrag att leda

Just nu sitter jag och läser på och repeterar lite anestesi från förra året. För tillfället är det vätsketerapi som gäller ;) Hittade min sammanfattning från förra året samt ett kompendium som vår kursledare har skrivit. Så det ska jag fortsätta med nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0