Dampkatt

Ja, det min vän sa här om dagen stämmer mycket bra.
Hon sa att om katter kan ha psykiska störningar så har nog min Tristan minst en...

Och om de har det så har han garanterat i alla fall ADHD... För idag har han dampat runt medan jag har försökt plugga, men när han försökte klättra upp på gardinstången i vardagsrummet från vitrinskåpet och sedan sprang ut i hallen och rev ner saker med flit från skoskåpen fick jag nog. Då gick vi ut.
Han är inte nå vidare bra på att gå ut så jag tänkte att han kanske skulle bli lite trött i alla fall och lite trött blev han för nu är han lugn. Ett tag i alla fall...

Så nu ska jag fortsätta plugga medan det är någorlunda lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0