Förmiddagen

Nu på morgonen/förmiddagen har jag pluggat lite :)
Så lite har man fått gjort i alla fall.

Gick upp vid 8 och efter det har jag läst igenom de föreläsningsanteckningar/egna sammanfattningar som jag inte hann med igår kväll (hälften ungefär) samt läst artikeln om CPR (återupplivning/hjärt-lungräddning) som vi fick ut.

Jag har tränat lite extra på OSCE-övningarna också eftersom jag ska till KTC nu på eftermiddagen och få dem gjorda ;)

Jag åt även lunch alldeles nyss så att jag snart kan bege mig till KTC :)
Efter KTC ska jag till posten och hämta ut nytt material till min skrivare som har skrikit på hjälp sedan i torsdags kväll... Det är tur att de som var billigast även levererade materialet snabbt. Annars hade det inte varit så kul med tanke på att man verkligen behöver en fungerande skrivare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0