Försenat tentaresultat

Jag måste säga att jag faktiskt stör mig lite på att vi inte fått reda på hemtenteresultatet i Vårdhygien III en vecka efter att vi egentligen som senast skulle fått reda på det >.< Alltså jag förstår att det blir krångligt om de som ska rätta blir sjuka men:
  1. Har de sagt att vi då, pga. sjukdom, ska få reda på det veckan efteråt (alltså denna skolvecka som nu är slut och jag antar att de inte lämnar ut resultatet på en helg?) så ska vi väl få reda på det då?
  2. Vi kan inte säga att vi är sjuka och lämna in så fort vi kan eller lämna in senare än en deadline...
  3. Blir det ytterligare förseningar kanske vi kan få veta det istället för att resultatet bara uteblir?

Lite dålig stil faktiskt -.-

Jag vill bara få veta att det är färdigt så att den kursen kan bockas av på listan och läggas bakom en.

Jaja, vi får väl se när det dyker upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0